Želite živjeti po svom? Inspirirajte se →
Mid Season Sale | Uštedite do 50% →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošaricaMenu

Najcesci upiti

Ne možete pronaći informacije o svojoj kupnji, narudžbi ili povratu? Možda ćete pronaći odgovor u najčešće postavljanim pitanjima ili na svom korisničkom profilu pod rubrikom "Moje narudžbe". Međutim, ako želite dodatne informacije, obratite se našoj Korisničkoj podršci.

Sve o kupnji

Kako uložiti reklamaciju na kupljenu robu?

Obratite se našoj korisničkoj podršci na adresu e-pošte pomoc@bonami.hr, gdje ćemo vam reći kako dalje postupiti. Ispunite reklamacijski obrazac, zapakirajte robu u kutiju i pošaljite paket na adresu:

Packeta International s.r.o. - HR post
ID: 94428667
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč
VIŠE O REKLAMACIJI I POVRATU ROBE

Gdje mogu vidjeti trenutačni status moje narudžbe?

Informacije o statusu vaše narudžbe i očekivanoj isporuci možete pronaći na dva mjesta. Na svom Bonami korisničkom računu, u odjeljku Moje narudžbe, pronaći ćete statuse svih svojih narudžbi, uključujući očekivani datum isporuke. Također ćemo vas obavještavati o svakoj promjeni statusa narudžbe na adresu vaše e-pošte, koju ste unijeli prilikom izrade narudžbe.

Kako mogu promijeniti ili otkazati narudžbu?

Ako želite promijeniti narudžbu, obratite se našoj korisničkoj podršci i recite im broj narudžbe koju želite promijeniti ili otkazati te koju promjenu želite izvršiti (promijeniti datum isporuke, promijeniti adresu isporuke, dodati proizvod po narudžbi, otkazivanje narudžbe, ...). Broj narudžbe možete pronaći u potvrdi narudžbe koju smo poslali na adresu vaše e-pošte ili u vašem Bonami korisničkom računu, u odjeljku Moje narudžbe.

KONTAKT