Želite živjeti po svom? Inspirirajte se →
Mid Season Sale | Uštedite do 50% →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošaricaMenu

Postupak povrata proizvoda

Neki od proizvoda iz narudžbe nije ispunio vaša očekivanja, je li proizvod stigao oštećen ili ste pak svoj komad iz snova zamislili drugačije? Ne brinite, Bonami proizvode uvijek možete vratiti, bilo da se radi o malom jastuku ili velikoj sjedećoj garnituri za 5 osoba. Na ovoj stranici možete pronaći sve upute za povrat malih i velikih proizvoda.

Povrat velikih komada namještaja

Npr. sofa, stol, fotelja ili velika komoda.

1. Obavezno kontaktirajte našu korisničku podršku

Recite nam što i kada želite vratiti i mi ćemo to odraditi za vas. Javite nam se na bilo koji od kontakata:


Pišite nam: pomoc@bonami.hr

Nazovite nas: +385 (031) 777 257
Ako ste primili oštećenu robu, pošaljite nam fotografije kutije i robe u roku od 2 dana na pomoc@bonami.hr, u protivnom nećemo moći organizirati povrat.

2. Prijevoznik će besplatno preuzeti namještaj za povrat

Vaš paket će preuzeti jedan od ovlaštenih prijevoznika.
  • Datum preuzimanja možete dogovoriti s našom korisničkom podrškom. U slučaju da prijevoznik ne može prihvatiti datum preuzimanja, sam će vas kontaktirati i dogovoriti novi datum s vama.
  • Točno određeno vrijeme za preuzimanje vraćene pošiljke nažalost nije moguće točno potvrditi zbog opterećenosti prijevoznika.
  • Prilikom predaje paketa prijevozniku zatražite potvrdu. Želimo biti sigurni da pošiljka ne zaglavi na putu.
  • Trošak povrata snosimo mi. Ne zaboravite preuzeti i ispuniti obrazac za povrat koji prilažete uz pošiljku. U odjeljku Moje narudžbe možete pronaći obrazac za povrat.

PREUZMITE OBRAZAC ZA POVRAT

3. Nakon što obradimo zahtjev, vratit ćemo vam novac

Imamo 14 dana za obradu povrata. Za to vrijeme vratit ćemo novac na račun koji ste naveli na obrascu zahtjeva.

Povrat ostalih proizvoda

Npr. tekstil, svjetiljka ili ukras.

1. Ispunite obrazac za povrat

Ispunjeni obrazac za povrat možete pronaći u odjeljku Moje narudžbe. Također, stigao je s računom na vašu e-mail adresu. Nemate ni jedno ni drugo na raspolaganju? Preuzmite prazan obrazac putem gumba ispod

.

PREUZMITE OBRAZAC ZA POVRAT

4. Pričekajte povrat novca

Imamo 14 dana za obradu povrata. Za to vrijeme vratit ćemo novac na račun koji ste naveli na obrascu zahtjeva.

Često postavljana pitanja

Vraćam proizvode. Koliko će vremena trebati za povrat novca?

Ako nam proizvode pošaljete natrag u originalnom pakiranju, u roku od 14 dana od primitka paketa vratit ćemo puni iznos na vaš račun. Jeste li propustili vratiti proizvod na vrijeme? Još uvijek možete vratiti proizvode u originalnom pakiranju. Iznos koji ćemo vam vratiti smanjit ćemo za 5% od prodajne cijene svakih 30 dana (počevši od 15. dana nakon primitka pošiljke). To će pokriti najnužnije troškove povezane s vraćanjem. Ako ste kupili madrac kod nas, možete ga vratiti u roku od 45 dana. Za pojedinosti pogledajte politiku povrata.

Je li moguće vratiti proizvode u trgovinu i je li to besplatno?

Na žalost, još nemamo fizičke trgovine u Hrvatskoj.

Kako pripremiti proizvode za povrat i kako ih vratiti?

Zapakirajte proizvod na način da se izbjegne što je moguće više oštećenja tijekom transporta. Vraćena pošiljka treba sadržavati:
  • traženi ili vraćeni proizvod,
  • ispunjen obrazac za povrat,
  • materijal za punjenje kako bi se spriječilo daljnje oštećenje ( novine, stiropor, itd.).
  • Za detalje o povratu i detaljan postupak molimo pogledajte odjeljak Povrat velikih komada namještaja i Povrat ostalih proizvoda.

    Moram li platiti povrat proizvoda?

    Povrat velikih komada namještaja i ostalih paketa je besplatan ako se javite našoj korisničkoj službi koja će za vas organizirati povrat. Ako povrat malih paketa želite organizirati sami, troškovi povrata ovise o veličini i težini pošiljke i snosi ih kupac.

    Trebam li vratiti cijeli proizvod ili samo polomljeni dio?

    Ako ste u mogućnosti, pošaljite nam fotografije oštećene robe i naš odjel za korisničku podršku će s vama dogovoriti detalje. U slučaju povrata zatražene robe bez slanja fotografija, potrebno je vratiti cijeli proizvod.

    Što učiniti ako dobijem nepotpun proizvod?

    Kontaktirajte našu korisničku podršku i pošaljite nam fotografije pakiranja i naljepnice za otpremu. Uskoro ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili rješenje.

    Što trebam učiniti ako dobijem proizvod s oštećenjem ili nedostatkom koji se ne može fotografirati?

    U tom slučaju nam možete poslati video ili nam odmah vratiti proizvod.

    Niste pronašli ono što ste tražili?

    Nazovite nas: +385 (031) 777 257
    Pišite nam: pomoc@bonami.hr