Želite živjeti po svom? Inspirirajte se →
Sve za kupaonicu do 15% jeftinije | Uštedite već danas →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošaricaMenu

Postupak reklamacije proizvoda

Bonami teži visokoj kvaliteti svih proizvoda koje vam nudimo. Međutim, svejedno se ponekad potkrade neka pogreška. Zato smo pripremili detaljan postupak povrata malih i velikih proizvoda.

Postupak reklamacije za velike komade namještaja

Npr. sofa, stol, fotelja ili velika komoda.

1. Obavezno kontaktirajte našu korisničku podršku

Javite nam se s pritužbom, a mi ćemo učiniti sve da riješimo vaš problem. Javite nam se na jedan od kontakata:


Pišite nam: pomoc@bonami.hr

Nazovite nas: +385 (031) 777 257

Pripremite sljedeće podatke:

  • Broj narudžbe ili e-mail adresu s kojom ste se registrirali.
  • Opis oštećenja. Ukratko opišite problem. Opis štete pomoći će da ubrzate vaš zahtjev.
  • Fotografije oštećenja. Ako dobro fotografirate oštećenje/kvar/problem, to će nam također pomoći da ubrzamo vašu žalbu. Fotografirajte proizvod i iz daljine, ali i iz bližeg - detaljno na mjestu oštećenja. Također, fotografirajte kutiju i punjenje paketa.

2. Povrat proizvoda je besplatan

Prijevoznik će besplatno preuzeti namještaj za povrat. Vaš paket će preuzeti jedan od ovlaštenih prijevoznika.

  • Datum preuzimanja možete dogovoriti s našom korisničkom podrškom. U slučaju da prijevoznik ne može prihvatiti datum preuzimanja, sam će vas kontaktirati i dogovoriti novi datum s vama.
  • Točno određeno vrijeme za preuzimanje vraćene pošiljke nažalost nije moguće točno potvrditi zbog opterećenosti prijevoznika.
  • Prilikom predaje paketa prijevozniku zatražite potvrdu. Želimo biti sigurni da pošiljka ne zaglavi na putu.
  • Trošak povrata snosimo mi. Ne zaboravite preuzeti i ispuniti obrazac za povrat koji prilažete uz pošiljku. U odjeljku Moje narudžbe možete pronaći obrazac za povrat.

PREUZMITE OBRAZAC ZA POVRAT

3. Nakon što obradimo zahtjev, vratit ćemo vam novac

Jamstveni rok je 2 godine. Obradit ćemo reklamaciju u roku od 30 dana i dogovoriti s vama zamjenu proizvoda ili povrat novca. Reklamacije su administrativno složeniji proces pa ako nešto s naše strane potraje duže od očekivanog, pravovremeno ćemo vas obavijestiti.

Reklamacije na ostale proizvode

Npr. tekstil, svjetiljka ili ukras.

1. Kontaktirajte našu korisničku podršku i opišite/fotografirajte nedostatke proizvoda

Pošaljite nam mail na pomoc@bonami.hr ,a u naslovu maila navedite "Reklamacija + broj svoje narudžbe".

Napišite nam ili priložite u mailu:

  • Opis oštećenja. Ukratko opišite problem. Opis oštećenja/problema pomoći će nam da ubrzamo vaš zahtjev.
  • Fotografije oštećenja/kvara. Ako fotografirate oštećenje na proizvodu, to će nam pomoći da ubrzamo vašu reklamaciju. Fotografirajte proizvod i iz daljine i izbliza na mjestu oštećenja. Također, fotografirajte kutiju i punjenje paketa.
  • Transportnu i prodajnu ambalažu čuvajte za vrijeme postupka reklamacije. To će pojednostaviti cijeli proces. Ako primite oštećeni paket od prijevoznika, nemojte se bojati prihvatiti paket. Sve što trebate učiniti je fotografirati cijeli oštećeni paket i kod prijevoznika napisati zabilješku o oštećenju. Time će cjelokupni postupak reklamacije biti brži.

  • 2. Pričekajte upute za daljnje postupanje

    Korisnička podrška će se dogovoriti s vama za preuzimanje proizvoda. Preuzimanje je besplatno. Također ćete se dogovoriti želite li zamijeniti za novi proizvod ili povrat novaca na račun.

    Najčešća pitanja

    Vraćam proizvode. Koliko će vremena trebati za povrat novca?

    Ako nam proizvode pošaljete natrag u originalnom pakiranju, u roku od 14 dana od primitka paketa vratit ćemo puni iznos na vaš račun. Jeste li propustili vratiti proizvod na vrijeme? Još uvijek možete vratiti proizvode u originalnom pakiranju. Iznos koji ćemo vam vratiti smanjit ćemo za 5% od prodajne cijene svakih 30 dana (počevši od 15. dana nakon primitka pošiljke). To će pokriti najnužnije troškove povezane s vraćanjem. Ako ste kupili madrac kod nas, možete ga vratiti u roku od 45 dana. Za pojedinosti pogledajte politiku povrata.

    Je li moguće vratiti proizvode u trgovinu i je li to besplatno?

    Na žalost, još nemamo fizičke trgovine u Hrvatskoj.

    Kako pripremiti proizvode za povrat i kako ih vratiti?

    Zapakirajte proizvod na način da se izbjegne što je moguće više oštećenja tijekom transporta. Vraćena pošiljka treba sadržavati:
  • traženi ili vraćeni proizvod,
  • ispunjen obrazac za povrat,
  • materijal za punjenje kako bi se spriječilo daljnje oštećenje ( novine, stiropor, itd.).
  • Za detalje o povratu i detaljan postupak molimo pogledajte odjeljak Povrat velikih komada namještaja i Povrat ostalih proizvoda.

    Moram li platiti povrat proizvoda?

    Povrat velikih komada namještaja i ostalih paketa je besplatan ako se javite našoj korisničkoj službi koja će za vas organizirati povrat. Ako povrat malih paketa želite organizirati sami, troškovi povrata ovise o veličini i težini pošiljke i snosi ih kupac.

    Trebam li vratiti cijeli proizvod ili samo polomljeni dio?

    Ako ste u mogućnosti, pošaljite nam fotografije oštećene robe i naš odjel za korisničku podršku će s vama dogovoriti detalje. U slučaju povrata zatražene robe bez slanja fotografija, potrebno je vratiti cijeli proizvod.

    Što učiniti ako dobijem nepotpun proizvod?

    Kontaktirajte našu korisničku podršku i pošaljite nam fotografije pakiranja i naljepnice za otpremu. Uskoro ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili rješenje.

    Što trebam učiniti ako dobijem proizvod s oštećenjem ili nedostatkom koji se ne može fotografirati?

    U tom slučaju nam možete poslati video ili nam odmah vratiti proizvod.

    Što trebam učiniti ako dobijem krivi, ne onaj koji sam naručio proizvod?

    Kontaktirajte našu korisničku podršku i pošaljite nam fotografije pakiranja i naljepnice za otpremu. Uskoro ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili rješenje.

    Što trebam učiniti ako za povrat dobijem drugačiji iznos od očekivanog?

    Molimo najprije provjerite račun i iznos primijenjenih popusta. Ako se iznos i dalje ne poklapa, obratite se našoj korisničkoj podršci i zajedno ćemo sve riješiti.

    Što trebam učiniti ako još uvijek nisam primio novac za povrat?

    Molimo kontaktirajte našu korisničku podršku i zajedno ćemo sve riješiti.

    Niste pronašli ono što ste tražili?

    +385 (031) 777 257 - Radnim danima od 8:00 do 16:00
    pomoc@bonami.hr