15% popusta uz kod PROLJECE15 | Samo do ponoći →
-20 % na tepihe Flair Rugs uz kod FLAIR20 | Uštedite već danas →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošaricaMenu

Reklamacije i povrati

Neki od proizvoda iz narudžbe nije ispunio vaša očekivanja, je li proizvod stigao oštećen ili ste pak svoj komad iz snova zamislili drugačije? Ne brinite, Bonami proizvode uvijek možete vratiti, bilo da se radi o malom jastuku ili velikoj sjedećoj garnituri za 5 osoba. Na ovoj stranici možete pronaći sve upute za povrat malih i velikih proizvoda.

Do 365 dana za povrat proizvoda
Do 45 dana za povrat madraca
Besplatan i jednostavan povrat

Reklamacija proizvoda

Proizvod mi je stigao slomljen, nepotpun ili polomljen tijekom transporta.

Povrat proizvoda

Proizvod nije kao na slici, ne sviđa mi se ili sam se jednostavno predomislio/la.

Često postavljena pitanja

Vraćam proizvode. Koliko će vremena trebati za povrat novca?

Ako nam proizvode pošaljete natrag u originalnom pakiranju, u roku od 14 dana od primitka paketa vratit ćemo puni iznos na vaš račun. Jeste li propustili vratiti proizvod na vrijeme? Još uvijek možete vratiti proizvode u originalnom pakiranju. Iznos koji ćemo vam vratiti smanjit ćemo za 5% od prodajne cijene svakih 30 dana (počevši od 15. dana nakon primitka pošiljke). To će pokriti najnužnije troškove povezane s vraćanjem. Ako ste kupili madrac kod nas, možete ga vratiti u roku od 45 dana. Za pojedinosti pogledajte politiku povrata.

Je li moguće vratiti proizvode u trgovinu i je li to besplatno?

Nažalost, još nemamo fizičke trgovine u Hrvatskoj.

Kako pripremiti proizvode za povrat i kako ih vratiti?

Zapakirajte proizvod na način da se izbjegne oštećenje tijekom transporta. Vraćena pošiljka treba sadržavati:
  • traženi ili vraćeni proizvod,
  • ispunjen obrazac za povrat,
  • materijal za punjenje kako bi se spriječilo daljnje oštećenje ( novine, stiropor, itd.).
  • Za detalje o povratu i detaljan postupak molimo pogledajte odjeljak Povrat velikih komada namještaja i Povrat ostalih proizvoda.

    Trebam li vratiti cijeli proizvod ili samo polomljeni dio?

    Ako ste u mogućnosti, pošaljite nam fotografije oštećene robe i naš odjel za korisničku podršku će s vama dogovoriti detalje. U slučaju povrata zatražene robe bez slanja fotografija, potrebno je vratiti cijeli proizvod.

    Moram li platitit povrat proizvoda?

    Povrat velikih komada namještaja i ostalih paketa je besplatan ako se javite našoj korisničkoj službi koja će za vas organizirati povrat. Ako povrat malih paketa želite organizirati sami, troškovi povrata ovise o veličini i težini pošiljke i snosi ih kupac.

    Što trebam učiniti ako dobijem proizvod s oštećenjem ili nedostatkom koji se ne može fotografirati?

    U tom slučaju nam možete poslati video ili nam odmah vratiti proizvod.

    Što trebam učiniti ako dobijem krivi, ne onaj koji sam naručio proizvod?

    Kontaktirajte našu korisničku podršku i pošaljite nam fotografije pakiranja i naljepnice za otpremu. Uskoro ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili rješenje.

    Što trebam učiniti ako za povrat dobijem drugačiji iznos od očekivanog?

    Molimo najprije provjerite račun i iznos primijenjenih popusta. Ako se iznos i dalje ne poklapa, obratite se našoj korisničkoj podršci i zajedno ćemo sve riješiti.

    Što trebam učiniti ako još uvijek nisam primio novac za povrat?

    Molimo kontaktirajte našu korisničku podršku i zajedno ćemo sve riješiti.

    Niste pronašli ono što ste tražili?

    pomoc@bonami.hr
    Korisnička podrška +385 (031) 777 257

    Radnim danima od 8:00 do 16:00