Imamo novu aplikaciju | Otkrijte sve pogodnosti →
10 € za vasRegistracijaPrijavaKošaricaMenu

Sve o kupnji u Bonami

Mi smo online trgovina s dnevnom dozom nove inspiracije i širokom ponudom proizvoda za lijep život. Imamo više od 20.000 naših popularnih komada na zalihama za vas i šaljemo ih u roku od nekoliko sati.

Sigurna i opuštena kupovina

10x više izbora nego drugdjeKako bi svatko mogao opremiti svoj dom s karakterom, imamo više od 60.000 proizvoda, od kojih je 30.000 na skladištu. Ponuda je pažljivo birana jer svaki proizvod mora zadovoljiti standard dizajna, kvalitete i cijene.
365 dana za povratToliko oblika, nijansi i uzoraka... Kod nas imate cijelu godinu vremena da se predomislite i uvjerite odgovara li vam odabrani komad. Šalica za kavu ili fotelja? Nije bitno! Ako niste zadovoljni proizvodom, možete ga vratiti, a mi ćemo pokriti troškove povrata.
Doma u 12 europskih zemaljaNismo web stranica s tisućama anonimnih trgovaca, tako da ne morate brinuti o skrivenim carinskim naknadama ili jamstvu. Iz našeg sjedišta u Pragu, Češka Republika, upravljamo poslovanjem u 12 europskih zemalja. Provjerene proizvode dostavljamo brzo i po mogućnosti u jednom pakiranju.
100% ljudski pristupNekoliko brojki govori sve: preporučuje nas 96% korisnika, javljamo se na 99% poziva unutar minute, a 0% poziva upravlja robot. S nama ćete svaki zahtjev ili upit riješiti brzo i uspješno na hrvatskom jeziku. Bonamiju je to u krvi otkad je osnovan 2013. godine.

Često postavljana pitanja

Kako uložiti reklamaciju na kupljenu robu?

Obratite se našoj korisničkoj podršci na adresu e-pošte pomoc@bonami.hr, gdje ćemo vam reći kako dalje postupiti. Ispunite reklamacijski obrazac, zapakirajte robu u kutiju i pošaljite paket na adresu:

Packeta International s.r.o. - HR post
ID: 94428667
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Porečc

VIŠE O REKLAMACIJI I POVRATU ROBE

Gdje mogu vidjeti trenutačni status moje narudžbe?

Informacije o statusu vaše narudžbe i očekivanoj isporuci možete pronaći na dva mjesta. Na svom Bonami korisničkom računu, u odjeljku Moje narudžbe, pronaći ćete statuse svih svojih narudžbi, uključujući očekivani datum isporuke. Također ćemo vas obavještavati o svakoj promjeni statusa narudžbe na adresu vaše e-pošte, koju ste unijeli prilikom izrade narudžbe.

Kako mogu promijeniti ili otkazati narudžbu?

Ako želite promijeniti narudžbu, obratite se našoj korisničkoj podršci i recite im broj narudžbe koju želite promijeniti ili otkazati te koju promjenu želite izvršiti (promijeniti datum isporuke, promijeniti adresu isporuke, dodati proizvod po narudžbi, otkazivanje narudžbe, ...). Broj narudžbe možete pronaći u potvrdi narudžbe koju smo poslali na adresu vaše e-pošte ili u vašem Bonami korisničkom računu, u odjeljku Moje narudžbe. KONTAKT

Korisnička podrška

korisnička podrška +385 (031) 777 257 / tijekom radnog vremena od 8:00 do 16:00