Ova web stranica koristi kolačiće. Više informacija o korištenju, primjeni i odobravanju datoteka možete pronaći ovdje

ok
Menu
80 Kn za vasRegistracijaPrijava80 Kn za vasKošarica
PočetnaSve o kupnjiSve o kupnjiReklamacije i zamjena robe

Reklamacije i zamjena robe

  • Do 365 dana za vraćanje proizvoda.
  • Do 45 dana za vraćanje madraca.

Postupak reklamacije i zamjena robe

Jeste li primili proizvod koji nije prema vašim očekivanjima? Slomljen, oštećen ili Vam se jednostavno ne sviđa? Razmislite o povratu. Samo slijedite korake u nastavku.

1. Brzo i jednostavno ispunite Obrazac za povrat

1. Brzo i jednostavno ispunite Obrazac za povrat

Gdje mogu pronaći Obrazac za povrat?

Obrazac za povrat možete pronaći u svom profilu u odjeljku Moje narudžbe ili će zajedno s računom stići na e-adresu koju ste unijeli prilikom izrade narudžbe. Odaberite narudžbu koja je sadržavala traženi ili vraćeni proizvod i ispišite obrazac za reklamaciju te ga priložite uz paket s vraćenim proizvodom.

Ako ne želite navesti razlog povrata novca, to je uredu. Ljubazno Vas molimo da ispuniš obrazac kako bi ubrzali proces povrata.

MOJE NARUDŽBE

Nemam gdje ispisati obrazac za žalbu

Ako nemate mogućnost ispisa obrasca, priložite barem broj narudžbe i broj računa na koji želite povrat novac.

2. Kontaktiraj našu korisničku podršku za dogovor oko preuzimanja paketa

Niste sigurni ili trebate savjet?

Pišite nam na pomoc@bonami.hr. Za ubrzanje procesa pripremite sljedeće podatke:
  • broj narudžbe koja je sadržavala robu,
  • razlog zašto želite vratiti ili zamijeniti robu (oštećenje, dio koji nedostaje, pogrešan proizvod itd.),
  • u slučaju oštećene robe fotografirajte oštećenja i paket u kojem vam je proizvod isporučen

Kako ubrzati proces žalbe?

Možete pomoći u procesu žalbe slanjem fotografija cijelog proizvoda (izdaleka) i oštećenog dijela proizvoda. U slučaju da dio nedostaje, označite ga u priloženom priručniku. Molimo pošaljite nam i fotografiju unutarnjeg punjenja pakiranja (stiropor, zračni jastuci, omot od mjehurića) kako bismo sljedeći put naučili kako bolje pakirati proizvod.

Kako bismo bolje identificirali paket ili proizvod prema fotografijama, priloži i fotografije oznaka koje su pričvršćene na paket / proizvod. Pokušajte zadržati transportno i prodajno pakiranje za vrijeme trajanja pritužbe, cijeli će proces biti uvelike pojednostavljen. Ako od prijevoznika primite oštećenu pošiljku, nemoj se bojati prihvatiti pošiljku. Samo fotografirajte cijelu oštećenu pošiljku i napišite obrazac zahtjeva kod prijevoznika. To će olakšati cijeli proces žalbe.

3. Zapakirajte proizvod na siguran način


Vraćena pošiljka treba sadržavati:
  • reklamirani ili vraćeni proizvod,
  • ispunjen obrazac žalbe,
  • materijal za punjenje koji sprječava druga oštećenja (folije s mjehurićima, novine, stiropor itd.),

Kako ispravno zapakirati proizvod?

Očistite proizvod i vratite ga u izvorno stanje. Pažljivo ga umotajte u originalnu kutiju. Važno ga je zaštititi od daljnjih oštećenja, za to su odlične novine ili papir od cvijeća. Za lomljive proizvode preporučujemo foliju s mjehurićima ili stiropor. U kutiju priložite ispunjeni Obrazac za povrat. Zatvorite pakiranje i dobro ga zalijepite.

4. Vratite nam paket


Pošaljite zahtjev ili o vašem trošku napravite povrat male pošiljke Poštom na naše zbirno mjesto za male pakete:
- Male pošiljke su pošiljke koje ne teže više od 10 kg i mogu stati u paket dimenzija kutije za cipele.

Da biste primili novac za vraćene artikle, morate imati broj za praćenje ili drugi dokaz koji pokazuje da ste paket poslali na našu adresu za dostavu. Na ovaj način možemo jamčiti da ćete dobiti novac natrag u slučaju kašnjenja isporuke ili gubitka paketa, stoga ga zadržite dok se postupak povrata ne dovrši.

Packeta International s.r.o. - HR post
ID: 94428667
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč

Pošiljke teže od 10 kg ili veće od kutije za cipele vraćate kurirskom službom, u tom slučaju obavezno kontaktirajte našu službu za korisnike i oni će vam pomoći organizirati povrat.

Kako ispravno vratiti malu pošiljku?

Kod slanja manjih paketa, zapakiranu pošiljku dovoljno je poslati poštom na gornju adresu. Ne zaboravite dodati naš ID broj koji je napisan u nastavku (ova vrsta povrata je namijenjena za manje pošiljke, do 10 kg). Troškovi povrata ovise o veličini i težini pošiljke i snosi ih kupac.
ID: 94428667

5. Dajte nam malo vremena za obradu vašeg zahtjeva

Želimo samo najbolje za vas pa slušamo vaše želje. Možete izabrati ono što je za vas najbolje rješenje. Vratiti ćemo vam novac na račun u roku od 14 dana od primitka pošiljke ili ćemo poslati novi proizvod.

Kada će doći novi proizvod?

Ako je proizvod na zalihi, biti će vam dostavljen u roku nekoliko dana. Ako je naručen, treba nam neko vrijeme prije nego što vam ga ponovno pošaljemo. Za informacije o dostavi, slobodno nas kontaktirajte. Rado ćemo vam reći kada možete očekivati novi proizvod.

Kako funkcionira postupak reklamacije?

Kad paket stigne u skladište, odmah ćemo vas obavijestiti. Ako je sve u redu, poslati ćemo vam e-poruku s informacijama nakon obrade reklamacije. Tada ćemo novac vratiti na vaš bankovni račun. Uvjeti za rješavanje reklamacije ili vraćanje robe uređeni su žalbenim postupkom.

Što učiniti, kada...

Dobio sam drugačiji iznos nego što sam očekivao.

Vraćeni iznos je ono što ste stvarno platili. Dakle, cijena se smanjuje za bilo koji popust ili korištenje kredita (što su krediti?). Iznos novca koji je vraćen možete pronaći na svom profilu u odjeljku Moje narudžbe, detaljno o određenoj narudžbi.

Novac još uvijek nije stigao.

Vrijeme za koje ćemo vratiti novac varira ovisno o procesu obrade žalbe. Ako sumnjate da ste već trebali dobiti novac na svoj račun, obratite se korisničkoj podršci na pomoc@bonami.hr.

Kako vratiti velike pakete?

Jasno nam je da velike komade namještaja, poput kauča, nije lako ni jednostavno vratiti, zato nudimo mogućnost povrata velikih paketa, bez velikih komplikacija.
1. Kontaktirajte našu službu za korisnike
Javite nam svoj broj narudžbe, što želite vratiti i kada, a mi ćemo odraditi sve što je potrebno. Pišite nam na: pomoc@bonami.hr
2. Povrat je besplatan
Vašu pošiljku će preuzeti dostavna služba Gebrüder Weiss, s kojom surađujemo. Troškove cjelokupnog povrata snosimo mi.
3. Datum povrata paketa birate sami
Možete dogovoriti datum preuzimanja s našom službom za korisnike, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo. Ako prijevoznik neće biti u mogućnosti prihvatiti datum preuzimanja paketa, kontaktirat će vas izravno, kako biste dogovorili novi datum. Zbog velikog opterećenja prijevoznika, ne možemo jamčiti točno vrijeme preuzimanja paketa kojeg vraćate.

Prilikom predaje paketa prijevozniku, molimo zatražite potvrdu o primitku paketa. Želimo biti sigurni da se vraćeni proizvod neće izgubiti.

Gdje mogu pronaći obrazac za žalbu?

Link za Obrazac za žalbu pronaći ćete u e-pošti koju šaljemo nakon obrade narudžbe. U svom poštanskom sandučiću potražite temu "Zahvala i račun za narudžbu". Obrazac za žalbu možete pronaći i na svom računu u pregledu narudžbe u pojedinostima o određenoj narudžbi.

Kada mogu vratiti proizvod?

Imate 365 dana za odluku.
Ako nam proizvode vratite u originalnom pakiranju, u roku od 14 dana od primitka pošiljke, vratit ćemo puni iznos na vaš račun. Propustili ste rok od 14 dana? Još uvijek možete vratiti proizvode ako su u originalnom pakiranju. Iznos koji ćemo vam vratiti umanjit ćemo za 5% od prodajne cijene svakih 30 dana (počevši od dana zaprimanja paketa). Ako proizvode ne vratite u originalnoj ambalaži, umanjit ćemo iznos za još 15% od kupovne cijene. Pokriti ćemo najnužnije troškove vezane uz povrat. Ako ste kupili madrac kod nas, možete ga vratiti u roku od 45 dana. Detaljne informacije možete pronaći u nastavku, u proceduri povrata proizvoda.
Za žalbu imate do 2 godine.
Jamstveni rok je 24 mjeseca u kojem možeš podnijeti žalbu, ako si krajnji kupac. Ako je na proizvodu predviđen duži jamstveni rok, njegova duljina naznačena je na računu ili jamstvu i otpremnici. Jamstveni rok počinje teći od kupnje od strane kupca ili treće strane. Za kupca koji se bavi poslovnom djelatnošću, jamstveni rok iznosi samo 12 mjeseci.


Više o reklamacijama i uvjetima povrata pogledaj u Prigovornom postupku.