Ova web stranica koristi kolačiće. Više informacija o korištenju, primjeni i odobravanju datoteka možete pronaći ovdje

ok
U Bonamiju ćete pronaći najširu ponudu za svoj dom.
Menu
40 KnRegistracijaPrijava40 KnKošarica
PočetnaSve o kupnjiSve o kupnjiReklamacije i zamjena robe

Reklamacije i zamjena robe

  • Do 365 dana za vraćanje proizvoda.
  • Do 45 dana za vraćanje madraca.

Postupak reklamacije i zamjena robe

Jeste li primili proizvod koji nije prema vašim očekivanjima? Slomljen, oštećen ili Vam se jednostavno ne sviđa? Razmislite o povratu. Samo slijedite korake u nastavku.

1. Brzo i jednostavno ispunite Obrazac za povrat

1. Brzo i jednostavno ispunite Obrazac za povrat

Gdje mogu pronaći Obrazac za povrat?

Obrazac za povrat možete pronaći u svom profilu u odjeljku Moje narudžbe ili će zajedno s računom stići na e-adresu koju ste unijeli prilikom izrade narudžbe. Odaberite narudžbu koja je sadržavala traženi ili vraćeni proizvod i ispišite obrazac za reklamaciju te ga priložite uz paket s vraćenim proizvodom.

Ako ne želite navesti razlog povrata novca, to je uredu. Ljubazno Vas molimo da ispuniš obrazac kako bi ubrzali proces povrata.

MOJE NARUDŽBE

Nemam gdje ispisati obrazac za žalbu

Ako nemate mogućnost ispisa obrasca, priložite barem broj narudžbe i broj računa na koji želite povrat novac.

2. Kontaktiraj našu korisničku podršku za dogovor oko preuzimanja paketa

Niste sigurni ili trebate savjet?

Pišite nam na pomoc@bonami.hr. Za ubrzanje procesa pripremite sljedeće podatke:
  • broj narudžbe koja je sadržavala robu,
  • razlog zašto želite vratiti ili zamijeniti robu (oštećenje, dio koji nedostaje, pogrešan proizvod itd.),
  • u slučaju oštećene robe fotografirajte oštećenja i paket u kojem vam je proizvod isporučen

Kako ubrzati proces žalbe?

Možete pomoći u procesu žalbe slanjem fotografija cijelog proizvoda (izdaleka) i oštećenog dijela proizvoda. U slučaju da dio nedostaje, označite ga u priloženom priručniku. Molimo pošaljite nam i fotografiju unutarnjeg punjenja pakiranja (stiropor, zračni jastuci, omot od mjehurića) kako bismo sljedeći put naučili kako bolje pakirati proizvod.

Kako bismo bolje identificirali paket ili proizvod prema fotografijama, priloži i fotografije oznaka koje su pričvršćene na paket / proizvod. Pokušajte zadržati transportno i prodajno pakiranje za vrijeme trajanja pritužbe, cijeli će proces biti uvelike pojednostavljen. Ako od prijevoznika primite oštećenu pošiljku, nemoj se bojati prihvatiti pošiljku. Samo fotografirajte cijelu oštećenu pošiljku i napišite obrazac zahtjeva kod prijevoznika. To će olakšati cijeli proces žalbe.

3. Pakiraj proizvod na siguran način


Vraćena pošiljka treba sadržavati:
  • reklamirani ili vraćeni proizvod,
  • ispunjen obrazac žalbe,
  • materijal za punjenje koji sprječava druga oštećenja (folije s mjehurićima, novine, stiropor itd.),

Kako ispravno zapakirati proizvod?

Očistite proizvod i vratite ga u izvorno stanje. Pažljivo ga umotajte u originalnu kutiju. Važno ga je zaštititi od daljnjih oštećenja, za to su odlične novine ili papir od cvijeća. Za lomljive proizvode preporučujemo foliju s mjehurićima ili stiropor. U kutiju priložite ispunjeni Obrazac za povrat. Zatvorite pakiranje i dobro ga zalijepite.

4. Vratite nam paket


Pošaljite zahtjev ili vratite malu pošiljku na naše zbirno mjesto za male pakete:
- Male pošiljke ne teže više od 10 kg i mogu stati u paket dimenzija kutije za cipele.

Da biste primili novac za vraćene artikle, morate imati broj za praćenje ili drugi dokaz koji pokazuje da ste paket poslali na našu adresu za dostavu. Na ovaj način možemo jamčiti da ćete dobiti novac natrag u slučaju kašnjenja isporuke ili gubitka paketa, stoga ga zadržite dok se postupak povrata ne dovrši.

Packeta International s.r.o. - HR post
ID: 94428667
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč

Pošiljke veće od 10 kg možete vratiti kurirskom službom, u tom slučaju kontaktirajte našu službu za korisnike i oni će vam pomoći organizirati kurirski poziv do kuće.

Kako ispravno vratiti malu pošiljku?

Ako za postupak povrata odaberete ovu vrstu prijevoza, dovoljno je poslati zapakiranu pošiljku na gornju adresu. Ne zaboravite dodati naš ID broj (koji je napisan ispod ovog teksta) i naš partner će nam osigurati cijeli proces isporuke. (Ova usluga je samo za male pakete do 10 kg).
ID: 94428667

5. Daj nam malo vremena za obradu tvog zahtjeva

Želimo samo najbolje za vas pa slušamo vaše želje. Možešte izabrati ono što je za vas najbolje rješenje. Vratiti ćemo vam novac na račun u roku od 14 dana od primitka pošiljke ili ćemo poslati novi proizvod.

Kada će doći novi proizvod?

Ako je proizvod na zalihi, obradovati ćete se za nekoliko dana. Ako je naručen, treba nam neko vrijeme prije nego što vam ga ponovno pošaljemo. Za informacije o trajanju slobodno nas kontaktirajte. Rado ćemo vam reći kada možete očekivati novi proizvod.

Kako funkcionira postupak reklamacije?

Kad paket stigne u skladište, odmah ćemo vas obavijestiti. Ako je sve u redu, poslati ćemo vam e-poruku s informacijama nakon obrade reklamacije. Tada ćemo novac vratiti na vaš bankovni račun. Uvjeti za rješavanje reklamacije ili vraćanje robe uređeni su žalbenim postupkom.

Što učiniti, kada...

Dobio sam drugačiji iznos nego što sam očekivao.

Vraćeni iznos je ono što ste stvarno platili. Dakle, cijena se smanjuje za bilo koji popust ili kreditni događaj (što su krediti?). Iznos novca koji je vraćen možete pronaći na svom profilu u odjeljku Moje narudžbe, detaljno o određenoj narudžbi.

Novac još uvijek nije stigao.

Vrijeme za koje ćemo vratiti novac varira ovisno o procesu obrade žalbe. Ako sumnjate da ste već trebali dobiti novac na svoj račun, obratite se korisničkoj podršci na pomoc@bonami.hr.

Gdje mogu pronaći obrazac za žalbu?

Link za Obrazac za žalbu pronaći ćete u e-pošti koju šaljemo nakon obrade narudžbe. U svom poštanskom sandučiću potražite temu "Zahvala i račun za narudžbu". Obrazac za žalbu možete pronaći i na svom računu u pregledu narudžbe u pojedinostima o određenoj narudžbi.

Kada mogu vratiti proizvod?

Imate 365 dana za odluku.
Ako robu vratite u originalnom pakiranju u roku od 14 dana od primitka pošiljke, vratit ćemo vam cijeli iznos natrag na račun. Propustili ste taj period? I dalje možete vratiti nezamotanu robu. Iznos koji vam vraćamo smanjit ćemo za 5% od prodajne cijene svakih 30 dana (počevši od 15. dana od primitka). Pokrivamo najnužnije troškove povezane s njegovim povratkom. Ako ste madrac kupili kod nas, možete ga vratiti u roku od 45 dana. Za detalje pogledajte donji postupak žalbe.
Za žalbu imate do 2 godine.
Jamstveni rok je 24 mjeseca u kojem možeš podnijeti žalbu, ako si krajnji kupac. Ako je na proizvodu predviđen duži jamstveni rok, njegova duljina naznačena je na računu ili jamstvu i otpremnici. Jamstveni rok počinje teći od kupnje od strane kupca ili treće strane. Za kupca koji se bavi poslovnom djelatnošću, jamstveni rok iznosi samo 12 mjeseci.


Više o reklamacijama i uvjetima povrata pogledaj u Prigovornom postupku.