ZIMSKA RASPRODAJA do -70% →Safe Buy → 365 dana za povrat | Besplatan povrat za sve | Povrat novca za 14 dana

ZIMSKA RASPRODAJA do -70% →Safe Buy → 365 dana za povrat | Besplatan povrat za sve | Povrat novca za 14 dana

Reklamacije i povrati

✓ Do 365 dana za povrat proizvoda

✓ Do 45 dana za povrat madraca

✓ Besplatan i jednostavan povrat

Reklamacija proizvoda

Proizvod mi je stigao slomljen, nepotpun ili polomljen tijekom transporta.

Povrat proizvoda

Proizvod nije kao na slici, ne sviđa mi se ili sam se jednostavno predomislio/la.

Često postavljena pitanja

Vraćam proizvode. Koliko će vremena trebati za povrat novca?

Ako nam proizvode pošaljete natrag u originalnom pakiranju, u roku od 14 dana od primitka paketa vratit ćemo puni iznos na vaš račun. Jeste li propustili vratiti proizvod na vrijeme? Još uvijek možete vratiti proizvode u originalnom pakiranju. Iznos koji ćemo vam vratiti smanjit ćemo za 5% od prodajne cijene svakih 30 dana (počevši od 15. dana nakon primitka pošiljke). To će pokriti najnužnije troškove povezane s vraćanjem. Ako ste kupili madrac kod nas, možete ga vratiti u roku od 45 dana. Za pojedinosti pogledajte politiku povrata.

Je li moguće vratiti proizvode u trgovinu i je li to besplatno?

Nažalost, još nemamo fizičke trgovine u Hrvatskoj.

Kako pripremiti proizvode za povrat i kako ih vratiti?

Zapakirajte proizvod na način da se izbjegne oštećenje tijekom transporta. Vraćena pošiljka treba sadržavati:
  • traženi ili vraćeni proizvod,
  • ispunjen obrazac za povrat,
  • materijal za punjenje kako bi se spriječilo daljnje oštećenje ( novine, stiropor, itd.).
  • Za detalje o povratu i detaljan postupak molimo pogledajte odjeljak Povrat velikih komada namještaja i Povrat ostalih proizvoda.

    Moram li platitit povrat proizvoda?

    Povrat velikih komada namještaja i ostalih paketa je besplatan ako se javite našoj korisničkoj službi koja će za vas organizirati povrat. Ako povrat malih paketa želite organizirati sami, troškovi povrata ovise o veličini i težini pošiljke i snosi ih kupac.

    Trebam li vratiti cijeli proizvod ili samo polomljeni dio?

    Ako ste u mogućnosti, pošaljite nam fotografije oštećene robe i naš odjel za korisničku podršku će s vama dogovoriti detalje. U slučaju povrata zatražene robe bez slanja fotografija, potrebno je vratiti cijeli proizvod.
    Također se pitate:

    Što trebam učiniti ako dobijem proizvod s oštećenjem ili nedostatkom koji se ne može fotografirati?

    U tom slučaju nam možete poslati video ili nam odmah vratiti proizvod.

    Što trebam učiniti ako dobijem krivi, ne onaj koji sam naručio proizvod?

    Kontaktirajte našu korisničku podršku i pošaljite nam fotografije pakiranja i naljepnice za otpremu. Uskoro ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili rješenje.

    Što trebam učiniti ako za povrat dobijem drugačiji iznos od očekivanog?

    Molimo najprije provjerite račun i iznos primijenjenih popusta. Ako se iznos i dalje ne poklapa, obratite se našoj korisničkoj podršci i zajedno ćemo sve riješiti.

    Što trebam učiniti ako još uvijek nisam primio novac za povrat?

    Molimo kontaktirajte našu korisničku podršku i zajedno ćemo sve riješiti.
    Niste pronašli ono što ste tražili?