6 koraka za opremanje i organizaciju vaše radne sobe

Karolína Fardová
Karolína Fardová
Bonami Blogger

Uživate u prednostima rada u svom kućnom uredu, ali smatrate da je vaš ured potrebno poboljšati? Bez obzira imate li kod kuće cijelu sobu ili se morate zadovoljiti radnim kutkom koji je dio druge prostorije, vjerujte da se udobni, funkcionalni i dobro uređeni home office može stvoriti bilo gdje.

Sve što trebate su pravi dodaci u obliku praktičnih organizatora, stalaka, oglasnih ploča i drugih potrepština..

Prikladan radni stol

Prvo dobro razmislite koliko vam prostora treba za rad. Trebate li više monitora za rad ili ćete crtati? Tada trebate nabaviti stabilan i veći stol. Ako ima dodatne ladice za pohranu, tim bolje.

Ali ako nemate dovoljno prostora u stanu i znate da vam treba samo jedan laptop i miš, onda će sklopivi stol manjih dimenzija biti idealno rješenje.

Savjet: Sjajno rješenje je dizajnerski zidni ormar koji, osim sklopive ploče stola, ima puno prostora za pohranu potrebnih dokumenata.

Udobna uredska stolica

Odabir udobne stolice je bitan ako ne želite završiti s bolovima u leđima nakon nekoliko tjedana. Srećom, možete birati između brojnih dizajnerskih komada koji će pristajati vašem dnevnom boravku (ako u njemu imate svoj radni prostor).

Pogodno svjetlo za rad

Osim središnjeg stropnog svjetla, svoju pažnju usmjerite i na odabir stolne radne lampe. To svjetlo svakako ne bi trebalo biti prejako, stoga odaberite model s neprozirnom sjenilom i zglobom koji će vam pomoći da prilagodite smjer svjetla.

Zatim, odaberite odgovarajuću temperaturu žarulje - najbolja neutralna bijela (približno 4.000 kelvina) za rad je prirodna i nenametljiva.

7 savjeta kako urediti skladišne ​​prostore u uredu

Nekome treba samo prostor za online rad, ali vjerojatno ima i puno dokumenata, papira i mapa koje ćete morati pohraniti i imati pri ruci u svom uredu.

1.

Ako trebate više prostora za pohranu, veći ormarići, sustavi za pohranu, vitrine ili biblioteke pomoći će vam da svoju radnu sobu održavate urednom.

2.

Otvorene police i regali također će izgledati sjajno ako koristite odgovarajuće kutije, spremnike ili organizatore dokumenata za spremanje stvari u njih.

3.

Ako imate malo mjesta u svom radnom prostoru, pokušajte najbolje iskoristiti okomiti prostor - postavite police za pohranu iznad stola do stropa. Stvari koje ne koristite tako često pohranite na najvišlje police. Ono za čim posežete svaki dan trebalo bi biti na razini stola ili u ladici ispod stola.

4.

Obavezno sredite unutrašnjost ladica. Uz pomoć praktičnih prozirnih organizatora ladica - to će biti bez napora.

5.

Ne morate samo imati mape u klasičnoj crnoj boji. Razvedrite svoje police s maštovitim komadima Bigso Box of Sweden.

6.

Zidni organizatori i oglasne ploče isto su sjajna varijanta na kojoj možete ostavljati najvažnije bilješke ili omiljene fotografije za motivaciju.

7.

Međutim, najvažnija je stvar raspored na radnoj plohi. Srećom, Smart Desk Organizers pomoći će vam da ga s lakoćom zadržite.

Tijek rada pod kontrolom s elegantnim rokovnicima

Jeste li jedni od onih koji sve bitno moraju zapisati na papir, inače će to odmah zaboraviti? Razumijemo. Zato imajte na umu elegantne rokovnike i bilježnice koje ne samo da izgledaju sjajno, već i pomažu u planiranju svake minute.

Prikladni ukrasi za ured

Čak i u radnom prostoru trebali biste se osjećati ugodno i imati stvari koje vas čine sretnima. Iako ne bi trebalo biti previše takvih ukrasa koji bi vam ometali koncentraciju, oni će vaše radno mjesto učiniti osobnijim i ugodnijim.

Idealan izbor bit će nezahtjevne biljke, zanimljivi zidni ili stolni satovi, naljepnice, posteri ili vaša omiljena uokvirena fotografija.

Otkrijte još više inspiracije i dodataka sa stilom za svoje radno mjesto