15% popusta uz kod PROLJECE15 | Uštedite već danas →
-20 % na tepihe Flair Rugs uz kod FLAIR20 | Uštedite već danas →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošaricaMenu

Sve o kupnji u Bonami

Mi smo online trgovina s dnevnom dozom nove inspiracije i širokom ponudom proizvoda za lijep život. Imamo više od 20.000 naših popularnih komada na zalihama za vas i šaljemo ih u roku od nekoliko sati.

Često postavljana pitanja

Kako uložiti reklamaciju na kupljenu robu?

Obratite se našoj korisničkoj podršci na adresu e-pošte pomoc@bonami.hr, gdje ćemo vam reći kako dalje postupiti. Ispunite reklamacijski obrazac, zapakirajte robu u kutiju i pošaljite paket na adresu:

Packeta International s.r.o. - HR post
ID: 94428667
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Porečc

VIŠE O REKLAMACIJI I POVRATU ROBE

Gdje mogu vidjeti trenutačni status moje narudžbe?

Informacije o statusu vaše narudžbe i očekivanoj isporuci možete pronaći na dva mjesta. Na svom Bonami korisničkom računu, u odjeljku Moje narudžbe, pronaći ćete statuse svih svojih narudžbi, uključujući očekivani datum isporuke. Također ćemo vas obavještavati o svakoj promjeni statusa narudžbe na adresu vaše e-pošte, koju ste unijeli prilikom izrade narudžbe.

Kako mogu promijeniti ili otkazati narudžbu?

Ako želite promijeniti narudžbu, obratite se našoj korisničkoj podršci i recite im broj narudžbe koju želite promijeniti ili otkazati te koju promjenu želite izvršiti (promijeniti datum isporuke, promijeniti adresu isporuke, dodati proizvod po narudžbi, otkazivanje narudžbe, ...). Broj narudžbe možete pronaći u potvrdi narudžbe koju smo poslali na adresu vaše e-pošte ili u vašem Bonami korisničkom računu, u odjeljku Moje narudžbe. KONTAKT

Korisnička podrška

Radnim danima od 8:00 do 16:00
pomoc@bonami.hr
Korisnička podrška +385 (031) 777 257 - Radnim danima od 8:00 do 16:00